ღ♥ღThE mAd HaTtEr & BlOoMღ♥ღ ღ♥ღThE mAd HaTtEr & BlOoMღ♥ღ
درباره ما


ღ♥ღبه وبلاگم خوش اومدین....من بلوم نویسنده این وبلاگم....براتون اوقات خوشی رو آرزو میکنم....ღ♥ღ

پیوند روزانه

هواداران جانی دپjohnnydepp ミ♥ ミ
ترانه محبت
جانی گوگولی منه فقط
وبلاگ طرفداران جانی دپ و تيم برتون
Johnny-Depp
Johnny DepP Lover
بارش لبخند
j@cKsP@rrOw
Fleet Street-21
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


ღ♥ღThE mAd HaTtEr & BlOoMღ♥ღ

......
˙·٠●❤Johnny Depp❤●٠·˙
موضوع: <-PostCategory->

بسم ال....

خب.....با چند تا طراحی و نقاشی کارمونو شروع میکنیم..البته هیچ کدومشون کار من نیستن..

یکی دیگه....

بازم...دیدین گفتم شوک وارد میکنه!!!!!!!!

یدونه ترول:

بازم طراحی:

یکیشم بارناباسه:

اینبار جوزت:(مگه میشه بارناباسو گذاشت و جوزتو نذاشت؟!)

و سویینییییییییییییییییییییییییییییییییییییی تاد:(سر قولم هستم!)

بازم میخواین؟نه دیگه....بسه....هنوز یه عالم کار دیگه دارم!!!!!!!

یکیشم توی صفحه اصلی ( اول ) وبلاگم توی همین پست بود....همون که گفتم برای کسایی که میخوان کارشونو

از صفر شروع کنن،محشره!

خب،کاپیتان جک اسپارو...(سیگاری میشیم وقتی میبینیمش بابا!!!)

بیاین همه با هم سیگار بکشیم....1....2....3....

چند نفریم؟خب...به هر حال....من زیاد میزارم که یهویی کم نیاریم!

 

به به چه افزایشی!

به به چه هماهنگی داریم!

ایوووووووووووووول!

ادامه بدیم!با این راه یه روزی جانی و تیمی رو میبینیم!

تو آمریکا هم نبینیم توی آسمون هفتم میبینیم!

(ینی معتادا وقتی سیگار میکشن اون حسی که دارنو اینطور میگن:(حفظش کنین...ما هم دیگه از این به بعد باید اینطور بگیم)

((خدا شاهده!من اینو به داداشمم نمیدم!فقط به کسایی که خیلی دوسشون دارم میدم!))

یا:

((بببببببببببببببببببببببببببببه!سلام کجایی تو پسر! بیا بیرون ببینمت!

بیا میخوام ببرمت یه جای دپس!میری و دیگه نمیای!))

یا:

مخصوصا به ماها میگن:

((بیا یکی بزن به رگ!میری آسمون دیگه نمیای!تا بوق سگ بیداری....اونوقت بشین مثه خر فرت و فرت درس

بخون!قسط اولشم مال خودم.....رو جفت چشام....تو    تو  تو نمیخواد دس تو جیبت کنی.....بیا بهت بدم

مشتی....تا صبح حا حال کنی...))

فکر نکنم که دیگه توی ایران مرکز ترک اعتیادی بمونه!

اون دو نفرم آخر آخر به جممون پیوستن!

اه اه!حالمون بد شد!

 

                 

 

خب بگذریم....اسپارو یادمون رفت!!!!!!!!!!

بعدش،ویلی ونکا...

دیگه،هتر خودمونه!ترنت هایتاپ!

من که نمیدونم داره چیکار میکنه.....شما اگه میدونین بگین!

لابد لادنو دیده که داره میاد!

خب،اینم که ایکابد کرین...(جای کتی خالی!خیلی حیف شد...)

اوههههه!فدای بارناباااااااااااااااااااااااااااااس!!!!!!!!!!!!

جندتا هم از فرانکن وینی بد نمیشه...

ادگار(ایگور):

السا:(خیلی ازش خوشم میاد!تو سبک خودمه!)

دختر خیره:(اسمش یادم رفته)

و شخصیت دیگه ای که باز عاشقشم....(فقط ازش خوشم میاد....نه اینکه مثه بارناباس دیوونش شم.)

ویکتور:(هر وقت میگم ویکتور یاد ویکتور هوگو میفتم!البته به این یکی باید بگیم انیشتین!)

اگه گفتین باهم چی میشنا؟بفرمایین:

یه عکس از جاکلیدیه فرانکن وینی(بهتره بگم اسپارکی)

و این یکی هم دختر خیره....(اونقدرام خوب نشده)

حالا همه با هم میریم واندرلند:

اولی هتر:

دومی چستر(اینو هم خیلی دوس دارم!شبیه گارفیلده!مگه نه؟):

سومیشم خرگوش:

با هم میشن:

لادن به هتر بگو چهار چشمی و بیشتر مراقب کلاهش باشه!

صحبت از کلاه هتر افتاد...خب...چند مدل دیگه:

دفعه های قبل بهتون اینارو داده بودم:

و:

اما حالا:

اولی:

دومی:

سومی:

چهارمی:

پنجمی:

شیشمی:(به یاد شیمی!)

هفتمی:

هشتمی:

نهمی:

و یه نقاشی از آلیس:

و چستر گل:شبیه استار مپ ( صورت فلکی ) شده!

 چندتا نقاشی از هتر...(هیچ کدوم از این آپ از نقاشیایه من نیست.)

یکی دیگه:

این پایینی کلیه:

از راست به چپ به ترتیب:

سویینی تاد-کابوس قبل از کریسمس-عروس مرده

و مگه میشه آلیسو نذاشت؟

دوباره یه مدهتر مونث:(یا من یا لادن)

((آلیس برمیگردد!))برنامه امشب بهترین سینماهای کشور!

راستش میخوام کارگردانی اینو هم برعهده بگیرم....مثه اینکه تیم دیگه یادش رفته باید سری 3 رو هم بسازه.

یکمم سرم شلوغه..به خاطر پروژه ی کارگردانی سایه های تاریک 2......

(ببینین تو وبلاگ کی مهمونین!)

خب...بازگشت آلیس:(اسم آلیس در سرزمین عجایب 2)

پایینی پوستر فیلممه!

اول کار حالا بعد از افتادن از تونل...

بازم مشکلات همیشگی

هترو میبینه....اینبار دیگه وقت ازدواجشونه!

دوران عاشقانه....

بیشتر عشقولانه........

ادوارد عکس پایینی تو رو یاد چیزی نمیندازه؟

2 متر و 178 سانت؟؟؟؟!!!!

همیشه و همه جا ارباب آلیسه!

آلیس برای هتر امر و نهی میکنه...

ولی هتر هنوزم براش میمیره...

(اینا همش صحنه هایی بودن که ما واقعا انتظارشونو از تیم برتون داشتیم....مگه نه؟نگران نباشین من خودم توی

سری 3 همون بازگشت آلیس همشونو تک تک براتون میسازم.....پس تا کامله کامل نشده میتونین صحنه های

درخواستیتون رو بگید...تصمیمم قطعیست!)

ولی هتر ما یکم منحرف شده!

هتر:وقت آلیس تمومه...باید سر قولم به ملکه ی سفید باشم...(برین ببینین چه قولی آخه!)

و......

من علت صمیمیت بیش از حد هتر و ملکه رو به خاطر این میدونم که وقتی آلیس رفت اون دوتا با هم بودن و ملکه

ی قرمز هم که تبعید شده بود و باید تنها میشد...مثلا یه نگاه به عکس پایینی بندازین...

(خب هر چی باشه رفته رفته آدم به دوستش وابسته میشه...هتر هم مثل ماها!)

ولی تنها من و لادن و آلیس و ملکه ی سفید هترو نمیخوایم...یکی دیگه هم هست....

عروس مرده!

یا:

بذارین براتون داستانو بگم....

خیلی وقته که عروس مرده ویکتور رو ول کرده....بعدش با جک(کابوس قبل از کریسمس نه اون کارائیبه)آشنا

شد.....

این خانم(عروس مرده)میاد با این دختره که دوست صمیمیه جک(رئیس کدوتنبلاست)دوست میشه..(خیلی

صمیمی)

 

بعدش با جک آشنا میشه....

خب...رفته رفته.....بیشتر صمیمی میشن...

و یکمم بیشتر...

و در اثر محکم بغل کردن عروس مرده،کله ی جک از سر جاش درمیاد و اون دختره.....داره میاد انتقام بگیره...

(فکر کنم اسم اون دختره ی مو قرمز جیل باشه...بازم...نمیدونم...یه جا نوشته بود جک & جیل..نمیدونم..)

و همین میشه که جکو هم ول میکنه و میچسبه به هتر....

توی این دوتا عکس هردوشون عروسکن....خیلی خوشگلن...خوش به حال کسی که اینارو داره!

و......

اوه و البته یادم رفت که بگم استین هم جدیدا علاقه ی خاصی به هتر پیدا کرده!

(توجه داشته باشین که هتر تنش لباس نیست!حالا دیگه خودتون میفهمین استین باهاش چیکار

کرده!)

 

خب...اینم از آپ من...تموم شد....عکس آخر:

و دفعه ی بعد از :

(ادوارد دست قیچی)

خب...نظر یادتون نره...منتظر کامنتای شما دوستای گلم هستم!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط :ღ♥ღBlOoMღ♥ღ | لينک ثابت |چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:جانی دپ,نقش های جانی دپ,فرانکن وینی,نقش های جانی دپ 2012-1984,|



خوش آمدید

لینک دوستان

ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

jack sparrow

barnabas collins

sweeney todd

edward scissorhands

the mad hatter

willy wonka


آرشیو دفتر

آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
شهريور 1391


نویسنده وبلاگ :

ღ♥ღBlOoMღ♥ღ

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 41466
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

アリスがついてくるヨン★


Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com